Dormitoris: 1Bany: 1m²: 33
Apartament
Introduïu el vostre nom d'usuari o adreça de correu electrònic. Rebreu un enllaç per crear una nova contrasenya per correu electrònic.
Vols un apartament en una de les més desitjades zones de Sitges? Doncs t’ho posem molt fàcil….
T’oferim aquest apartament en ple centre del Vinyet, una zona molt demandada, tranquil·la i verda, molt a prop de la platja i molt ben comunicada amb el centre de Sitges.
Un apartament de 2 dormitoris, molt lluminós i assolellat, ambdues grans terrasses terrassa , a les quals hi pots accedir des del menjador i des de la cuina o des d’un dels dos dormitoris dobles que disposa l’apartament. Disposa d’un bany amb plat de dutxa, i una pràctica cuina totalment reformada amb accés directe a la terrassa, on podràs gaudir dels teus sopars a la fresca!
Un apartament molt ben distribuït, realment còmode, que et permetrà gaudir de la pau i tranquil·litat de la zona, alhora que tan a prop del nucli de Sitges, que no et costarà gens sortir a sopar o anar de compres!
La Comunitat disposa d’una zona enjardinada i d’una zona d’aparcament comunitària.
T’ha agradat? Doncs vine a veure’l abans que algú se l’emporti!
Index de lloguer 17.74€/m²
Dormitoris: 1Bany: 1m²: 33
Apartament
Dormitoris: 1Bany: 1m²: 33
Apartament